domingo, 8 de diciembre de 2013

MÁS VOTOS

De Iris Varín

"Aquest debat realment ha estat especial i ha estat molt diferent dels que he fet fins ara. Amb aquest debat així com la lectura dels diferents documents i mòdul de l’assignatura m’ha fet canviar la meva visió damunt la tecnologia i l’ introducció de les TICS dins la pràctica educativa. Ja m’havien parlat de la importància d’utilitzar i introduir les noves tecnologies dins l’aula a magisteri però des de un enfocament diferent, és a dir, utilitzar aquesta tecnologia com un mitjan o instrument per millorar l’aprenentatge.



Per tant, la nova idea que defensaria és considerar TE no només com un mitja sinó com un disseny de situacions prèviament planificats per dur a terme el procés d’ensenyança- aprenentatge, això no només implica aplicar-les sinó també dissenyar i planificar aquesta aplicació perquè sigui significativa i funcional tant per els alumnes com per els docents i tot els agents educatius implicats.

Referent a la meva participació, dir d’una banda que he adoptat una postura tecno - determinista i he participat en dues carpetes: el tecnopart i la intel•ligència de la nevera i altres fractures. Segons els criteris d’avaluació les meves argumentacions i contraargumentacions crec que han estat exposades amb claredat i coherència, per fer- les m’he basat en el material obligatori i d’altres fonts per aprofundir el contingut que debatia. He interactuat amb els companys intentant sempre que l’ informació que exposava tingués relació amb el que s’anava debatent. D’altra banda he participat tres vegades i seguint el model Toulmin i amb una espai de temps suficients per donar a temps als companys a debatí les meves intervencions, aportant premisses que donaven validesa a la tesi que defensava amb dades i estudis i amb una tesi o conclusió clarament definida i que es sustentava amb les premisses. M’ha faltat com va comentar en Manel argumentar i defensar la tesi amb una visió més pedagògica.
Destacaria a la companya Núria Garriga Plana i , ja que crec que han argumentat molt bé la postura que defensaven i amb aportat dades rellevants i interessat per als companys i el debat en si mateix, amb premisses clares i coherents per defensar la seva tesi."

No hay comentarios:

Publicar un comentario