domingo, 8 de diciembre de 2013

MÁS APOYO

De Ruth Ros:

"Després de llegir totes les aportacions he de dir que el debat m'ha servit per obrir la meva ment al que realment està sorgint en relació a les noves teconologies i per reflexionar sobre el tema.

Una frase que m'ha agradat és la d'un company que vaig trobar en el debat de la carpeta Nevera Fractures: “La tecnologia pot ser una eina molt potent per canviar el món, no un simple mecanisme per fer-nos la vida més còmoda i pràctica.” És una frase que defensava el meu bàndol i amb la qual hi estic molt d'acord ja que sembla que les tecnologies, en certs casos, s'estan convertint en allò que ens fa la vida més còmoda i potser se'n fa un abús. De fet, aquesta frase va ser la que em va fer seguir aquesta carpeta, ja que des d'un bon principi no em causaven gran interés els fils que s'hi tractaven. 
Referent a la meva participació, he de dir que tot i que m'ha costat una mica argumentar amb claredat crec que el resultat ha estat prou positiu. Tot i així, no he disposat del temps suficient, per motius personals, per a fer les aportacions una mica més distanciades per donar peu a que hi hagués d'altres argumentacions però he intentat fer-les el més distanciades possible. He intentat afirmar o contraargumentar les aportacions dels companys i companyes posticionant-me en el meu bàndol. En gran part, estava d'acord amb el meu posicionament, però en alguna aportació m'ha costat trobar arguments vàlids que respectessin el bàndol (sociodeterminista) el qual defenia.
 

Cal dir que ha estat un debat molt enriquidor i que totes les aportacions de tots els companys i companyes han estat molt interessants i m'han fet reflexionar molt sobre el tema. Una persona que m'agradaria destacar per els seus arguments i aportacions en el debat és  Crec que ha sabut argumentar el seu posicionament amb profunditat i empleant exemples molt interessants en les seves argumentacions"

No hay comentarios:

Publicar un comentario