domingo, 8 de diciembre de 2013

De A.M.G

De Anna Mª Gabarró:

" Uns dels objectius d’aquest debat era valorar la importància que tenen les TIC en la societat de la informacióposseir una actitud realista i adquirir actituds positives en l’aplicació de la TE als processos d’ensenyament..., tot aprofundint i contrastant amb els continguts del mòdul i l’article de Miquel Domènec, tot establint-ho amb la postura tecnodeterminista o postura sociodeterminista.  

A continuació, m’agradaria comentar que en general el debat ha estat molt dinàmic i enriquidor, i que les participacions dels companys, algunes més treballades que d’altres, m’han fet plantejar i reflexionar sobre algunes idees preconcebudes que tenia.

L’últim dels desitjos de Bono, de connectar totes les escoles, clíniques i hospitals a internet. Fins aquest moment, no havia copsat la importància que pot tenir l’accés a la informació-coneixements, que són factors que poden ajudar al desenvolupament d’una societat i especialment a les escoles. 

Pel que fa a la meva pròpia autoavaluació, crec que les meves participacions han seguit l’estructura dels missatges; respectant el format, els criteris i les orientacions que s’indicaven en la guia virtual del debat.

Pel que fa a les meves aportacions, he realitzat les tres aportacions que se'ns aconsellava fer. Les dues primeres, van ser en la carpeta CT escola concretament en el Fil sobre competència digital i la transversalitat de les TIC i la tercera, en la carpeta de la Nevera fractures en elFil: Fractura digital.

L’elecció d’aquest fils no va ser casualitat; vaig triar aquells fils perquè m’aportessin i enriquissin com a mestra i psicopedagoga. He intentat fer unes intervencions breus, clares i concretes, sempre defensant la postura tecnodeterminista. 

Per acabar, i pel que fa a les aportacions dels meus companys destacaria l’aportació d’en  en la carpeta de la Nevera fractures, concretament en el Fil: Fractura digital. Ha fet una participació clara, treballada,  argumentant i defensant la postura tecnodeterminista. És una llàstima que aquest company hagi compartit la mateixa postura que jo, ja que en cas contrari, haguessim pogut interactuar en les agumentacions"

No hay comentarios:

Publicar un comentario