De Laura Bernà
"El fet
d’haver participat en aquest debat acostat al treball final de l'assignatura des d’una postura
tecnodeterminista m’ha permès valorar més les TIC i també
entendre que la TE no es limita únicament a l’àmbit de
l’ensenyament. En aquest sentit, considero
que com a psicopedagogs o docents cal propiciar la construcció del
coneixement i això implica ensenyar a filtrar, ordenar i, analitzar
tota la informació que proporcionen les TIC. El
bombardeig informatiu és tan gran actualment que el professor/a ha
d’adaptar-se a les noves circumstàncies introduint les TE com a
eina educativa i entenent que no per tenir més informació tenim
més coneixement sinó que aquest cal construir-lo i això requereix
un procés. Per tant, el professor es converteix en el guia d’aquest
procés d’E-A.
Vloro
positivament les meves intervencions ja que pensava que em seria
molt més difícil posicionar-me com a tecnodeterminista i, en
canvi, me n’he sortit prou bé. No obstant, reconec que podia
haver aprofundit més a l’hora d’argumentar les meves tesis. He
intervingut d’acord amb les instruccions de la guia del debat,
realitzant 3 intervencions en dos fils diferents i he intentat
contraargumentar a un company.
Mencionar
les intervencions del company ja que ha aportat
idees des de la perspectiva tecnodeterminista que ha sabut
argumentar molt bé i que, personalment, m’han fet reflexionar.
Destacaria sobretot, la reflexió final que fa en la intervenció al
fil de fractura digital"
No hay comentarios:
Publicar un comentario