domingo, 8 de diciembre de 2013

DE BÀRBARA

De Bàrbara Riudeubàs:

" La meva postura s’ha definit com a tecnodeterminista. La veritat, és que abans de començar l’assignatura compartia aquesta visió sobre la importància de la tecnologia. M’ha agradat molt la participació en el debat perquè he pogut defensar les meves idees i he pogut afegir-ne de noves gràcies a les aportacions dels meus companys i companyes. També m’han agradat molt els vídeos que he vist per tal de fer les meves aportacions.

Penso que remarcaria com a nova idea la de : “Todos los nuevos descubrimientos tienen cosas buenas y cosas malas a posteriori, pues nacen neutrales y sólo la mano del hombre es capaz de darles un sentido u otro.” Estic molt d’acord amb la idea que defensa aquesta afirmació perquè la tecnologia defensa els interessos de qui l’ha creada i desenvolupat.

Considero que les meves aportacions al debat han estat elaborades, pensades amb temps i ben plantejades amb les dues premisses i la conclusió amb el format corresponent. He seguit els criteris d’avaluació de la claredat expositiva en forma d’argumentacions o contrargumentacions, he utilitzat conceptes i continguts dels mòduls i dels vídeos i lectures complementàries, he intentat adequar-me als fils de discussió sense repetir o parlar de coses sense relació, he intentat interactuar i respectar les aportacions dels altres  i he  fet tres aportacions en tres fils de disussió en dues carpetes diferentes: 2. CT ESCOLA i 4. NEVERA FRACTURES."

No hay comentarios:

Publicar un comentario